wtorek, 21 lipca 2015

Serweta filet

Znalazłam serwetę, która bardzo mi się spodobała. Potem szukałam do niej graficznego wzoru i znalazłam, ale słabo czytelny. Mimo wszystko złapałam za szydełko. I niestety źle odczytany wzór dał taki oto rezultat


serweta zrobiona do rzędu 17 wyszła pofalowana jak falbanka. Odłożyłam robótkę na lepszy czas, na jakieś natchnienie. I dobrze zrobiłam. Szukając innego wzoru w gazetkach natknęłam się na serwetę i wzór graficzny tej właśnie serwety. Różniły się tylko inną koronką zewnętrzną. Z nowym zapałem przystąpiłam do pracy i powstała taka oto serweta :)




 Serweta ma około 60 cm średnicy, wykonałam ją nićmi Ariadna MUZA nr 20.

3 komentarze:

  1. Jestem przepiękna ,gdzie można znaleźć schemat? Jakimś szydełkiem robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. schemat częściowo mam z gazetki a częściowo dopasowałam ze schematu znalezionego w internecie. Szydełko 1,1mm

      Usuń